reede, 9. veebruar 2018

Puhas edevuspost vol III

Sest ma väsisin eile niiiii ära ja mingi tulem vähemalt võrgupäeviku jaoks peab ju olema sel, et sedasi vaeva nägin.
(See oli õigustus postituse tegemisele.)

Luban endal edvistada. (agressiivsel toonil) Olen jah edev, mis siis?! Kas see on halb v?!

Elik siuksel üritusel käisin nagu Postimees kirjutab ja näitab.

Mõned mitte ajalehe-pildid ka:

Siin me oleme Janekiga, kes mulle rahva ees rääkimisel abiks
 oli ning ise ka natuke kõneles 

Siin me siis räägime
Ise olen ka imestunud, et
keegi teine peale minu arvab samuti,
et hea raamat sai
... aga muidugi sai ja te ei teagi, mis teid lõi!
Siin ma loen ette 

 Pildid tegi Meeli Küttim

Mõned kirjutised veel:
Kirjakoi
Kirjanduslik päevaraamat
Hyperebaaktiivne

Ise kirjutasin taas mõned pühendused (mul on niiiiiiiiiiii raske käsitsi kirjutada!) ja nautisin end täiega.




Rohkem pole praegu midagi öelda. Väsinud.
Lähen magama tagasi. 

3 kommentaari:

  1. https://kultuur.postimees.ee/4403115/selgusid-kirjanduse-aastapreemiate-nominendid

    Palju õnne nominatsiooni eest! Hästi tehtud :)

    VastaKustuta
  2. hih, ma tulin kah just nominatsiooniuudist linkima, aga jah, tunnustust pakutakse küll.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.